Loading

אינסטגרם תופסת את מקומה כמובילת מהפכת השיווק לעסק – למדו כיצד?

שיווק באינסטגרם - תגידו קומנדו לשיווק דויגיטל

15 טיפים קלים לפרסום ושיווק באינסטגרם - עשו זאת בעצמכם

אינסטגרם הינה רשת חברתית אשר מיום ליום גדלה יותר ויותר. נכון לשנת 2020 הרשת החברתית מונה יותר ממילארד משתמשים כל חודש. 500 מיליון מהם מעלים טסטוריז מידי יום! המספרים האלו מוכיחים לנו שאינסטגרם היא בהחלט פלטפורמה וחיית מרקטינג מעולה ומועילה לפרסום וקידום העסק שלנו, אבל, כיצד עושים זאת? פוסט גזרו ושמרו! תגידו מגישים לכם על מגש של כסף 15 טיפים שיעזרו לכם להבין כיצד ניתן להשתמש באינסטגרם ככלי פירסומי ולשווק את העסק שלכם בצורה טובה ויעילה.

 

1. סדרו את פרופיל האינסטגרם שלכם. נראות החשבון שלכם זה מה שמוכר – כתבו אודות עדכניים, הכניסו תמונת פרופיל מושכת וטובה וחברו את האתר שלכם לחשבון האינסטגרם. הפרופיל שלכם זה הדבר הראשון שאנשים רואים לפני שהם מחליטים האם לעקוב אחרייך או לא. אל תפחדו להיות מקוריים ושונים. סדרו את האייקונים של הסטוריז שלכם בצורה מעוצבת. נסו לסדר לעוקבים שלכם בצורה מובנית במה העסק שלכם עוסק.

 

 

2. עקבו אחרי חשבונות רלוונטיים מהתחום שלכם או מעולמות תוכן מקבילים. חשוב להיות מעורבים במדיה החברתית. חישבו על עסקים ואנשים מהתחום שלכם אשר כבר משתמשים באינסטגרם והתחילו לעקוב אחריהם. פרגנו להם בלייקים ותגובות על פוסטים אחרונים אשר הם העלו. רוב הסיכויים שהם יפרגנו לכם בחזרה!

 

3. #Hashtag – השתמשו בהאשטגים פופולאריים אשר מתאימים לתחום שלכם, כי שימוש נכון בתיוגים יכול להביא לכם עוקבים חדשים! כיצד? הרבה יוזרים משתמשים במנוע החיפוש של אינסטגרם על מנת למצוא תמונות ואנשים חדשים לעקוב אחריהם, ונעזרים בהאשטג בכדי למצוא אותם. ישנם אלפי האשטגים, ולא תמיד יודעים באיזה להשתמש, אבל אם תסתכלו בתמונות של יוזרים אחרים, תוכלו לראות באיזה האשטגים הם משתמשים ולשמור לכם אותם לשימוש בעתיד.

 

4. צרו שיתופי פעולה עם חברות ומותגים אחרים. חפשו חשבונות אשר מתאימים לתחום שלכם וצרו איתם קשר. הרבה פעמים, תמורת סכום סימלי, חברות עם מספר עוקבים גדול יסכימו להזכיר את המותג שלכם בפוסטים שלהם. פעולה זו תיתן לחשבון אינסטגרם שלכם בוסט רציני ויעזור להגדיל את מספר העוקבים שלכם.

 


5. פרסמו פוסטים באופן קבוע. חשוב להעלות פוסטים באופן שוטף ותמידי על מנת שהמותג שלכם ישאר רלוונטי, אבל היזהרו שלא להציף את העוקבים שלכם יותר מידי. נשאלת השאלה – כל כמה זמן צריכים להעלות פוסט? קשה לענות על שאלה זו במדויק. כל מותג עובד אחרת, ומה שנכון לאחד לא תמיד נכון לאחר. הרבה פעמים זה עניין של ניסוי וטעייה, ולאט לאט תראו מה עובד לכם הכי טוב.


6. טריק טוב ופחות ידוע הוא כתיבת ההאשטגים בתגובות. למה זה טוב? כי התוצאה היא עדיין אותה תוצאה, אבל הנראות היא אחרת. במקום למלא את התיאור שלכם בהאשטגים, ההאשטגים עוברים למטה לתגובה הראשונה, והתוכן שלכם יותר נקי וברור.


7. תחרויות ופעילויות באינסטגרם. תחרות טובה היא דרך מעולה להביא עוקבים חדשים ותנועה לדף האינסטגרם שלכם. קל מאוד לבנות פעילות ולעודד אנשים להצטרף אליה באינסטגרם, וככה אתם בעצם משיגים קהל חדש.

8. עודדו את העוקבים שלכם לעשות לכם לייק לתוכן שאתם מעלים. שיטה שעובדת מצוין ברוב המקרים היא כאשר כותבים בפוסט  ״הקליקו פעמיים על התמונה אם אתם מסכימים״. כאשר מקליקים פעמיים על התמונה, זה בעצם עושה לייק לתמונה, ובכך אתם מגדילים את החשיפה של הפוסט בפיד הראשי.


9. בניית מערכת יחסים עם חשבונות אחרים. דרך טובה להגדיל את כמות העוקבים שלכם היא לבנות מערכת יחסים עם מותגים גדולים אחרים. למה? כי בסופו של יום, בעיקר אם התוכן שלכם מעולה, הם יפרגנו לכם בדף שלהם מבלי שתצטרכו לשלם להם.


10. השאירו תגובות על תמונות של יוזרים אחרים. למה? כי לייקים כבר פחות מדברים לאנשים…הם רוצים תגובות! היכנסו לחשבונות של מותגים אחרים, השאירו תגובות, ותראו איך לאט לאט יפרגנו לכם בחזרה עם תגובות לתכנים שלכם.

11. הכוח העולה – סטוריז! בדיוק כמו בסנאפצ׳אט, גם באינסטגרם ניתן לבנות סיפורים שלמים בעזרת תמונות או סירטונים, ואחרי 24 שעות זה נמחק. כיום לסטוריז באינסטגרם יש נוכחות אורגאנית חזקה ביותר. בנוסף ניתן לקשר בין החשבונות של האינסטגרם לפרופיל שלכם או של העסק וככה להכפיל כוח כאשר הסטורי מוצג גם באינסטגרם וגם בפייסבוק.
כאשר אתם בונים סטורי, נסו לשלב בין תמונות ישנות לבין דברים שקורים באותו הרגע. אל תשכחו לשתף פעולה עם חשבונות אחרים ולהשתלב גם להם בסטורי בכדי להגיע לקהל רחב יותר.


12. אל תפחדו להעלות גם סירטונים לחשבון שלכם ולא רק תמונות. למה? כי סירטונים מקבלים יותר חשיפה, מושכים יותר את העין ויוצרים יותר מעורבות גולשים. אנו ממליצים שהסירטונים שלכם יהיו ברורים, כייפים וקלילים על מנת לעודד את העוקבים שלכם לתייג את החברים שלהם בתגובות. זו הדרך הכי טובה להשיג עוקבים חדשים ולחשוף את התוכן שלכם לעולם כולו בצורה אורגנית.


13. אל תחששו להשתמש בקידום ממומן באינסטגרם. אחד היתרונות הבולטים ביותר באינסטגרם זה המיזוג שלו עם פייסבוק והעובדה שניתן ליצור קמפיינים ממומנים לאינסטגרם דרך האדס מאנג׳ר של פייסבוק. כמו בקידום בפייסבוק, גם כאן ניתן להשתמש בכל הכלים שיש באדס מאנג׳ר (טירגוט לפי אזור, תחומי עניין, גילאים וכדומה) בפרסום באינסטגרם. ניתן לפרסם תמונה, סרטון ואפילו קרוסלה כמו בפייסבוק.

14. Shops on Instagram – אפשרות להקים חנות וירטואלית ולמכור מוצרים ושירותים ישירות מהאפליקציה.

בזמן האחרון אינסטגרם שיחררה מספר עדכונים שמטרתם לעזור לעסקים קטנים לצלוח את משבר הקורונה באמצעות ביצוע אופטימיזציה ואדפטציה מהירה של הפעילות העסקית מאוף ליין לאון ליין – זירת האינסטגרם היא חלק משמעותי ונכבד אצל עסקים קטנים. מרבית מהתקשורת עם הלקוחות עברה לתצורה דיגיטלית והפעילות ברשתות החברתיות בתקופת הקורונה.

פייסבוק הודיעה על הקמת חנויות מסחר ישירות מהאפליקציה ואתם יודעים מה אומרים כדין פייסבוק דין אינסטגרם. כבר היום יש המון עסקים שחלק גדול מהשיווק שלהם נעשה באינסטגרם, בזכות השדרוג הנוכחי יוכלו אותם עסקים להקים חנות מקוונות ישירות מהאפליקציה, ללא תיווך של צד שלישי. במידה ויש לכם כבר חנות אלקטרונית ניתן לחבר את החנות הקיימת שלכם ישירות לתוך הפרופיל העסקי באינסטגרם ולבנות קטלוג ששואב מוצרים ישירות מן האתר ומציג אותם ואת המחירים ישירות באינסטגרם.

עד היום ניתן היה לחבר Product tags למוצרים באינסטגרם העסקי שלכם, במידה והגולש התעניין במוצר הוא היה צריך לעבור לפלטפורמה אחרת ולהמשיך שם את מסע הגולש שלו, כעת אינסטגרם (וגם פייסבוק) מעניקה חווית קנייה משודרגת, שכוללת מסך תצוגה מלא, המלצה על מוצרים נוספים או משלימים ורכישה ישירות מתוך האפליקציה ובכך לשדרג משמעותית את חויית הקנייה דרך פרופיל העסק שלכם. היתרון הכי גדול – השירות הוא חינמי לחלוטין! אין צורך בהתעסקות והקמה בה מעורבים אנשי מקצוע. קצת תושייה ואתם שם. פשוט מקימים את החנות ישירות באפליקציה, או מחברים אותה מפלטפורמות eCommerce קיימת – (פייסבוק עובדת עם מרבית הפלטפורמות המובילות).

 

15. שיתוף LIVE ב- IGTV – מהיום ניתן לשתף את סרטוני הלייב שלכם ישירות לשירות הוידאו של אינסטגרם IGTV מיד לאחר סיום ההקלטה. עד כה היה ניתן להעלות את הלייבים לסטורי, אבל הבעיה הייתה שהם היו מתפצלים לסרטונים של 15 שניות (אורך מירבי של סטורי) ונעלמים לאחר 24 שעות – פוף!. כעת ניתן להעלות אותם ישירות ל- IGTV והסרטון ישאר שם לצמיתות (או עד שתחליטו אחרת), לפי הפרסומים של אינסטגרם השימוש ב- IGTV צובר תאוצה ואנו ממליצים לנצל את החשיפה המצויינת הזו לטובת העסק שלכם.

 

לסיכום:

אינסטגרם ממשיכה לגדול בתחום הפרסום הדיגיטלי, ואין ספק שהמון חברות ומותגים כבר רואים זאת. אם עדיין לא הקמתם חשבון באינסטגרם, עכשיו זה הזמן! קחו את הטיפים שלנו והתחילו לרוץ. עם קצת השקעה, מחשבה והרבה קרייטיב, אין ספק שגם המותג שלכם יצליח לפרוח. 

לכל המחפשים פתרונות מתקדמים וניסיון בזירה מוזמנים לנסות את הכוח של תגידו בשיווק באינטסגרם. פרטים נוספים באתר.

אנחנו מוכנים למשימה הבאה שלנו ביחד

יחידת קומנדו של מקצוענים לשיווק ודיגיטל. שחקני נשמה מכווני מטרה ומכירות. יצירתיים, מובילים ויוזמים. מספקים פתרונות שיווק ודיגיטל בהתאמה אישית לפי הצרכים ומטרות העסק. המשימה הושלמה בהצלחה זה המוטו שלנו

יחידת קומנדו של מקצוענים לשיווק ודיגיטל. שחקני נשמה מכווני מטרה ומכירות. יצירתיים, מובילים ויוזמים. מספקים פתרונות שיווק ודיגיטל בהתאמה אישית לפי הצרכים ומטרות העסק. המשימה הושלמה בהצלחה זה המוטו שלנו

כל הזכויות שמורות © תגידו 2020